30 Kasım 2012

Anne kız hastayız

Bu benim hastalıklarım neden annem benden uzaktayken gelir beni bulur?Annem kardeşlerini ziyarete gittiği günün gecesi bir ateş,bir ishal,bütün kemiklerimde kırgınlık bir uyandım uykudan perişanım,daha sabah ezanı okunmamış, ben ateşten gene dedeleri görme vaziyetindeyim,annemi arayayım gelsin diye düşünürken annemin burda olmadığı geldi aklıma,ayy kimi arayayım ben gecenin biryarısı neyse aspirin al,duş al yattım ama ahh anneciğim dedim birkez daha Rabbim başımızdan eksik etmesin seni,sabah olunca arkadaşlarım çok kızdılar aramadım diye ama ben korkarım gece gelen telefonlardan kimseyi rahatsız edemedim..Sabah gül gibi baktılar bana sağolsunlar,şimdi Aslıda da aynı belirtiler var,ben kolay kolay doktora giden bir insan değilim , biraz iyi hissedersem kesin gitmezdim ama şimdi işin rengi değişti kızım için gideceğim artık, bende yanında gitmişken faydalanırım,çok yorgun hissediyorum şimdi biraz uyumalım,yarına Allah kerim...

Hiç yorum yok: