26 Kasım 2012

Kısa süreli

Keyifsizim,nedeni yok,herşeyi sorgulama dönemlerindeyim, uzun süre kendimle başbaşa kalmak yaramıyor bana çok fazla düşünür,çok fazla sorgular ve yargılar buluyorum kendimi kendimle geçen günlerin sonunda,sonucu kısa süreli depresyon hani en sevdiğiniz yemek,en sevdiğiniz film yada kitap keyif vermez kalabalıkta yanlız,yanlız kalabalık hissedersiniz nedensiz,sebepsiz elbet vardır altında yatan birçok şey ama itiraflar zordur kaçarsınız,kaçarsınız...İşte böyle anlamsız...Geçer elbet ama,yoruyor beni böyle anlar,güya dinlenecektim bu hafta sonu ben,bedenen dinlenmiş ama ruhen yorgun çıkıyorum bu haftadan,darısı ikisini birlikte bulduğum hafta sonlarına...Lütfen uzak ol benden depresyon tek başıma birçok şeyi taşıyorum zaten,birde seni hiç çekemem...

Hiç yorum yok: