8 Eylül 2006

Canım Volkim ve Bahar

Arkadaşlarımdan bu sıralar çok uzağım yani şartlarden dolayı çok sevdiklerimke bile görüşemiyorum ve çok özledim özellikle Baharımı ve Volkimi.Bahar Herekede oturuyor arkadaşlığımız 5 yıla yaklaştı onunla eşlerimizin aynı şirket ve aynı vardiyada olması vesilesiyle tanıştık Baharda aynı şirkette ama o personelde.Baharla çok farklı karakterler olmamıza rağmen çok iyi kaynaştık zor bir insan olan Baharcığımı çok sevdiğim için zorluklarına alışmamda kolay oldu.Mesela Bahar çok alıngandır bir müddet arama üstüne alınır,benim tam zıtımdır çok hamaratlıdır kısa zamanda çok güzel sofralar hazırlar muhabbeti güzeldir onda kaldığım zamanlar sabahlara kadar sohbet ederiz sıkılmadan.Aslı doğduktan sonra çok sık görüşemez olduk ama bende onunla yaptığımız balkon sohbetlerini daha bir özler oldum,Baharın denize bakan kocaman bir balkonu var.Hele Volkiciğimi Nuraycım diye her fırsatta sevgisini dile getiren yakışıklı erkekim bu sene 1.sınıfa başlıyor Baharlara gittiğimde büyük bir zamanımı onla oynamak alıyor Aslı yokken bu daha rahattı ama cadı kızım beni herkezlerden kıskanıyor ve hemen huysuzluk etmeye başlıyor tabi Volkanda bu durumu kabullenemiyor oda huysuzluklarına başlıyor çok yakınız ama Baharın daha bu bloktan haberi yok nedense kendisindede son zamanlarda bir çekimserlik var ben önce onlardan bahsetmek istedim bloğumu haber vermeden önce.Baharcım okuyabilirmisin bilmiyorum ama sen benim için özelsin insan yediği o kadar darbeden sonra senin gibi arkadaşlarını kaybetmek istemiyor,bir an önce buluşup sabahlara kadar konuşmak dertleşmek dileğiyle seni ve Volkimi çok seviyorum.

Hiç yorum yok: